Na kakšne načine lahko plačam naročilo?

Ob nakupu na spletni trgovini www.funsports.si boste plačali toliko kot kaže končni znesek. Ponujamo vam več možnosti plačila naročenega blaga:

  • plačilo z gotovino ob prevzemu blaga (odkupnina, po povzetju)
  • plačilo po predračunu na naš bančni račun (nakazilo na TRR)
  • osebni prevzem v poslovalnici Funsports po vaši izbiri (osebni prevzem)
  • plačilo preko PayPal

V naših trgovinah sprejemamo kartice Mastercard, Visa, Karanta, Diners, BA in Maestro. Obročno plačevanje je možno preko kartic E-Diners in Leanpay.

Vsi popusti veljajo pri enkratnem plačilu z gotovino ali kartico. V primeru obročnega plačevanja ali kreditiranja se popusti zmanjšajo. Za točne informacije se oglasite ali pokličite v naših trgovinah. 

Za dodatna vprašanja smo vam z veseljem na voljo na telefonski številki: +386 (0)1510 49 40 ali elektronskem naslovu: [email protected]

VEČ INFORMACIJ O PLAČILNIH POGOJIH NAJDEŠ TUKAJ

Ali lahko izdelke tudi vrnem?

Kupec lahko naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v 8 dneh od prejema. Prav tako zadošča, da nam kupec v 15 dneh pisno sporoči, po pošti ali na e-naslov, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V naslednjih 30 dneh pa mora v tem primeru nerabljeno in nepoškodovano blago vrniti v originalni embalaži in priložiti kopijo računa s svojo številko transakcijskega računa. Kupnino za vrnjeno blago bomo kupcu vrnili na transakcijski račun najkasneje v 15 dneh. Morebitne stroške vračila krije kupec, razen, če je vnaprej pismeno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

VEČ O VRAČILU IN OSTALIH POGOJIH SI PREBERI TUKAJ

Kako je z dostavo?

Vaša naročila poskušamo odposlati v najkrajšem možnem času. Izdelke, ki so na zalogi, odpošljemo še isti dan. Naročeno blago vam bo običajno že naslednji delovni dan dostavila dostavna služba GLS. Izjeme so le petki saj bodo naročila narejena po dvanajsti uri odpremljena šele v ponedeljek. 

Vašemu paketu lahko sledite tudi preko spletne strani GLS.

preberi pogoje poslovanja

Kako je z reklamacijami?

Radi bi uveljavili reklamacijo? Ni problema! V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem lahko kupec blago reklamira. Po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem je možno blago vrniti tudi po pošti sicer pa ga osebno prinesete v trgovino.

preberi več o vračilu, reklamacijah in garanciji artiklov

Kakšne prednosti imam, če se registriram?

Z registracijo v naši spletni trgovino lahko hitreje opravite svoj nakup, sharnite več naslovov za dostavo ter sledite svojim naročilom.
Ob registraciji ti podarimo bon v vrednosti 15 €, ki ga lahko izkoristiš pri nakupu nad 75 €.

Registracija je popolnoma brezplačna!

registriraš se lahko tukaj

Niste našli odgovora na vaše vprašanje? 
Kontaktirajte nas +386 (0)1510 49 45 ali [email protected]