Vsi članki
12.09.2022.

Novi Trek Domane v sezono 2023 vstopa kot najlažji in najhitrejši Domane z disk zavorami doslej. Trekovo vzdržljivostno cestno kolo ima novo integrirano krmilo, in novo oblikovane cevi optimizirane za boljšo aerodinamičnost. 

Domane SL in SLR sta kot nalašč za epske dneve na kolesu, z neverjetno mero udobja, vzdržljivosti in vsestranskosti. Pripravljena sta tako na rekreativne pustolovščine kot na zmagovalne na odre tekmovanj. Ne glede na to, ali raziskujete asfaltirane ali makadamske ceste, vrtite pedala za svojo dušo ali pa dirkate po tlakovcih Pariz-Roubaix-a, je Domane najboljša izbira za uživanje v vožnji. Preberi več...

 

Pri Treku so lansirali povsem novo verzijo modela Domane SL in SLR in ga naredili hitrejšega, lažjega in zmogljivejšega! Četrta generacija modela Domane ohranja celodnevno udobje, po katerem je Domane znan, s povsem novimi detajli, pripravljenimi na dirke in oblikovanimi tudi z namenom, da kolesarju pomagajo doseči najvišjo stopničko zmagovalnega odra.
Novi Trek Domane bo na voljo tudi kot okvir z oznako RSL (Race Shop Limited). Gre za dirkaško orientirano verzijo modela Domane, z enakimi karakteristikami kot Domane, ki ga je do zmage na tekmovanju Paris-Roubaix Femmes leta 2022 vodila Elisa Longo Borghini iz Trek-Segafreda.

Trek navaja, da so pri modelu RSL oblike cevi podobne kot pri Domane SL in SLR, največja razlika pa je v geometriji saj ima okvir RSL enako geometrijo kot Trek Madone (H1.5).

Novi Domane ima več integracije na sprednjem in zadnjem koncu kolesa. Spredaj za to skrbi integrirano krmilo, medtem ko je na delu objemka sedežne opore zdaj skrita v zgornji cevi.

Okvirji Domane SL in Domane SLR imajo tudi možnost pritrditve nosilcev za kolesarske torbe, geometrija pa je udobna.

Vsi novi Domane SLR so opremljeni s pnevmatikami širine 32 mm (razen vrhunskega Domane SLR 9 eTap) in imajo prostor za pnevmatike tudi do 38 mm.

 

PRENOVLJEN ISO-SPEED

IsoSpeed ​​je Trekov vgrajeni sistem vzmetenja, ki omogoča, da se okvir kolesa rahlo upogne in tako poveča udobje.

Pri novem Domane-u so IsoSpeed na sprednjem delu odstranili zaradi aerodinamike, še vedno pa vsebuje IsoSpeed na zadnjem koncu, ki je zdaj nameščen na stičišču zgornje cevi in ​​sedežne opore, vendar ni več nastavljiv. Prejšnji Domane SL je imel IsoSpeed ​​v sedežni cevi, vendar so pri Treku ugotovili, da je to vplivalo na manjše kolesarje.

Trekov direktor oddelka cestnih koles Jordan Roessingh, pravi: "Sedežna cev IsoSpeed ​​z manjšim okvirjem postaja bolj toga, zato smo IsoSpeed premaknili naprej"

 

 

 

ENAK KARAKTER KOT PRI PREJŠNJIH GENERACIJAH


Trek poudarja vsestranskost modela Domane za katerega pravijo, da je "udobno, zmogljivo cestno kolo", ki bo kos kos vsem cestam, ki vam pridejo nasproti. Od tlakovcev Paris-Roubaix,dolgih voženj ob koncu tedna, lahkih makadamskih in hitrih skupinskih voženj.
Kot je vedno pogosteje pri najboljših "endurance" cestnih kolesih, so tudi na Domane-u na voljo novi nosilci za kolesarske torbe in integriran prostor za shranjevanje, ki je umeščen v spodnjo cev. Dostop do vaših osnovnih stvari še nikoli ni bil lažji, podsedežna torbica pa tako ostaja preteklost.

Ravno nasprotno pa velja pri modelu Trek Domane RSL kjer so pri Treku dali prednost končni hitrosti in zmogljivosti pred udobjem in vsestranskostjo. Ima prostor za 35-milimetrske pnevmatike in nima nosilcev za torbe in prostora za shranjevanje v spodnji cevi, kar prihrani 100 g!

Vsi novi modeli Domane so že Tubeless ready!

 

 

ŠE BOLJ AERODINAMIČEN

Trek Domane SL in SLR imata geometrijsko enako oblikovan okvir, razlika je le v lažjem SLR 800 Series OCLV karbonu

Opustili so tudi dizajn tradicionalne okrogle sedežne oporoe in pri novem modelu Domane dodali sedežno cev  "Kammtail Virtual Foil" v obliki črke D.

Nova sedežna opora je tako na voljo v dveh dolžinah, 280 mm in 320 mm, z dvema možnostma zamika na dolžino: 5 mm in 20 mm.

 

Nov integriran krmilni sistem Bontrager RCS Pro ima popolnoma notranjo napeljavo kablov, za katero Trek trdi, da poleg povečane estetike tudi zmanjša upor. Bontrager RCS Pro kolesarjem omogoča zamenjavo opore krmila brez odstranjevanja zavornih in prestavnih cevi. Na voljo so opore krmila z višino -7 ali +7 stopinj.

 

 

 

LAŽJI IN HITREJŠI

Novi Domane SL naj bi tehtal 700 g manj kot prva generacija.

Poleg spremenjenega okvirja je manjša teža posledica lažjih komponent, kolosetov in tubeless sistema.

Domane je zaradi preoblikovanih cevi in oporabo sedežne cevi "Kammtail" tudi bolj aerodinamičen in posledično hitrejši
 

 

 

GEOMETRIJA TREKA DOMANE RSL 

Kot omenjeno, Trek Domane RSL vsebuje agresivnejšo geometrijo z oznako H1.5. To oznako najdemo tudi na modelih Emonda in Madone.

To pomeni, da je na sprednjem delu kar 4 cm nižji od verzije Domane SL in Domane SLR.

 


 

 

TREK DOMANE SL 2023



 

TREK DOMANE SLR 2023


 

 

 

Več informacij o modelih najdete na Trekovi strani www.trekbikes.com.

Za informacije o dobavljivosti smo vam na voljo na elektronskem naslovu [email protected] ali telefonski številki 01 540 49 40.

 

Komentiraj članek

Oceni izdelek

Zaenkrat še nima komentarja. Bodite prvi!