Vsi članki
14.02.2025.

Novi Trek Rail+ ponuja več hoda, najnovejši Boschev motor 800 Wh z baterijo in se premika na 29" kolesu spredaj ter 27.5" kolesu zadaj! Preberi več ;)

Novi Rail+ se je poslovil od nekaterih prepoznavnih funkcij, kot sta vpetje zadnjega vzmetenja Thru-Shaft in omejevalnik nagiba krmila Knock Block. Medtem, ko so bile te funkcije za nekatere uporabnike prednosti, njihova odstranitev prinaša manj omejitev pri rezervnih delih in več enostavnosti pri uporabi kolesa.

Več hoda in močnejši motor

Največji novosti pri novem modelu Rail+ sta povečan hod vzmetenja in nov motor. Hod zadnjega vzmetenja se je povečal s 150 mm na 160 mm. V ospredju je novi Bosch Gen 5 Performance CX Line motor, ki je lažji in tišji kot predhodnik. Poleg tega se je kapaciteta baterije povečala s 750 Wh na 800 Wh, kar omogoča daljše vožnje brez skrbi po polnenju.

Ena izmed manj pričakovanih sprememb je nekoliko strmejši kot glave okvirja. Ta se je v nižji nastavitvi povečal s 64,2 na 64,5 stopinje. Poleg tega kolo ponuja različne možnosti nastavitev, kar bo razveselilo vse ljubitelje prilagajanja in nastavitev kolesa.

Prejšnji model Rail je omogočal uporabo mešanih velikosti obročev (29" / 27.5"), zdaj pa kolo v tej konfiguraciji tudi prihaja iz tovarne. Izjema je velikost Small, ki uporablja dva 27,5-palčna obroča. 

Podrobnosti okvirja

Krmilna cev modela Rail+ uporablja sistem nastavka kota krmilne cevi iz modelov Fuel EX in Slash. Kolo je serijsko nastavljeno na nevtralno pozicijo, vendar je možno dokupiti +1,0 ali -1,0 stopinjske nastavke za dodatno prilagajanje.

Druga ključna sprememba je flip-chip pri spodnjem nosilcu blažilnika, ki omogoča izbiro med 19 % ali 24 % progresije zadnjega amortizerja. Nižja vrednost (19 %) je podobna progresivni krivulji prejšnjega modela Rail in najbolje deluje z zračnimi blažilniki, ki imajo že v osnovi progresivne lastnosti. Višja vrednost (24 %) pa je primerna tudi za amortizerje na vzmet (coil shock), saj se zelo dobro ujamejo s to nastavitvijo. Seveda novi Rail+ ponuja  160 mm hoda na zadnjem kolesu.

Poleg tega je na voljo tudi standardni Mino-link flip-chip pri zgornjem linku, ki spreminja kote krmilne in sedežne cevi za približno 0,5 stopinje.

Dodatne izboljšave vključujejo eleganten blatnik na zadnji nihajki, integriran vodilni sistem za verigo in obilico zaščite proti udarcem verige.

Odstranitev sistema Knock Block je predstavljal izziv za inženirje, saj so morali v spodnjo cev okvirja umestiti večjo baterijo in hkrati zagotoviti dovolj prostora za zgornjo krono vilic. 

Podrobnosti o motorju in bateriji

Rail+ ima baterijo nameščeno na spodnji strani spodnje cevi, namesto s strani, kot pri prejšnjem modelu. Sistem pritrditve RIB 2 je robusten in ohranja enostavnost uporabe. S četrt obrata 8 mm imbus ključa se baterija sprosti. Za dodatno varnost in mir v duši pa je na voljo tudi sekundarni varnostni zaklep.

Kljub povečanju kapacitete baterije z 750 Wh na 800 Wh je nova baterija lažja za 400 g, zahvaljujoč najnovejšim 20 Wh 21700 celicam. Rail+ lahko sprejme tudi 600 Wh baterijo (z dodatnimi distančniki), če bi želeli prihraniti na teži!

Izboljšani Bosch motor Performance CX Line (5 gen) je za 100 g lažji in povzroča manj ropotanja pri spustu. Optimizirani zobniki zmanjšujejo hrup med delovanjem, poleg tega pa ima 50 % manj upora pri pedaliranju.

Spodaj lahko tudi vidite primerjalno sliko sprememb med četrto in peto generacijo modela Rail+. Spodnja cev je pri novem rAILU+ TUDI je nekoliko večja, kar omogoča gostejše baterijske celice in boljšo namestitev kablov. Trek trdi, da je izboljšano tudi upravljanje, saj je baterija zdaj bližje gonilnemu ležaju, kar znižuje težišče kolesa.

Geometrija

Pri Treku pravijo, da so za model Rail našli optimalno geometrijo, saj ni prišlo do večjih sprememb. Dolžina verige ostaja enaka kot pri prejnjem modelu Rail, in sicer 448 mm, vendar je zdaj 27,5-palčno kolo serijsko nameščeno na zadnjem delu. Učinkoviti koti sedežne cevi so prav tako zelo podobni, kot smo že omenili, pa je kot glave okvirja nekoliko strmejši.

Novi Rail+ lahko sprejme do 180 mm vilice in omogoča namestitev -1,0-stopinjskega nastavka za krmilno cev. V kombinaciji lahko to zmanjša kot glave okvirja do 62,5 stopinje.

Modeli in oprema


Rail+ 5:
 RockShox Psylo Gold RC w/Isolater damper, RockShox Deluxe Select+ RT shock, Shimano Deore drivetrain, Shimano MT4100/MT420 brakes, Bontrager alloy wheels, Bontrager Brevard Pro XR dual-compound, 60 TPI tires.


Rail+ 8:
 RockShox ZEB Select fork w/ Charger RC damper, RockShox Super Deluxe Select+ RT shock, Shimano XT/SLX/Deore drivetrain, SRAM DB 8 brakes, Bontrager Line Comp 30 wheels, Bontrager Brevard Pro XR dual-compound, 60 TPI tires.


Rail+ 9.7:
 RockShox ZEB Select fork w/ Charger RC damper, RockShox Super Deluxe Select+ RT shock, Shimano XT/SLX drivetrain, SRAM DB 8 brakes, Bontrager Line Comp 30 wheels, Bontrager Brevard Pro XR dual-compound, 60 TPI tires.


Rail+ 9.8 GX:
 Fox Performance Elite Float 38 fork w/ GripX damper, Fox Performance Elite Float X, w/ 2-position shock, SRAM GX Eagle AXS drivetrain, SRAM Code Bronze brakes, Bontrager Line Comp 30 wheels, Bontrager Brevard RSL SE, triple compound, 60 TPI tires.


Rail+ 9.9 X0 AXS:
 RockShox ZEB Ultimate fork w/ Charger 3.1 damper, RockShox Super Deluxe Ultimate RT2 shock, SRAM X0 Eagle AXS drivetrain, SRAM Code Silver brakes, Bontrager Line Pro 30 Carbon wheels, Bontrager Brevard RSL SE, triple compound, 60 TPI tires.

 

Kaj menite o novem Treku Rail+? Za vse informacije o dobavi in cenah nam piši na [email protected]

Komentiraj članek

Oceni izdelek

Zaenkrat še nima komentarja. Bodite prvi!