SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE WWW.FUNSPORTS.SI

NAROČILA - KORAKI NAKUPA
1.) Blago lahko naročate 7 dni v tednu in 24 ur na dan.
Preden naročite blago, lahko popravljate vsebino naročila v nakupovalni košarici. V košarici lahko izdelke dodajate, spreminjate količino in brišete posamezne izdelke. Ko se odločite za nakup izdelka izberite barvo in velikost (v kolikor je ta možnost) ter želeno količino izdelka. Polje za količino lahko pustite tudi prazno in se bo v košarici avtomatsko prikazal en izdelek. Kliknite »Dodaj v košarico« in nadaljujte z nakupom ali pa izberite še druge izdelke. Nakup lahko izvedete kot registriran uporabnik ali gost, v primeru registracije boste imeli pregled nad svojimi naročili in uporabniškim računom. Preverite pravilnost naslova in kontaktnih podatkov, ki so ključni za uspešno dostavo. V primeru enkratnega nakupa se vaši osebni podatki ne bodo shranili. Stroški dostave se obračunajo glede na izbran izdelek/izdelke. Spletna aplikacija vas bo vodila skozi celoten nakup in izbiro načina plačila. Vse cene so v EUR z vključenim davkom na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo na dan izvedbe naročila in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Potrdilo o oddaji naročila boste prejeli na elektronski naslov.
Koles, surfov in nekaterih drugih izdelkov ni mogoče kupiti preko spletne trgovine. Izdelki so predstavljeni na strani, naročite pa jih lahko preko naše e-pošte ali na številki 01/510 49 40, seveda pa ste dobrodošli tudi v naših poslovalnicah v Ljubljani in v Kopru.

2.) Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena

Ponudnik naročilo pregleda v največ 2 delovnih dneh, preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik si pridružuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.

3.) Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili z garancijskim listom.

PLAČILO IN HITRA DOSTAVA

Za področje Slovenje lahko kupec v postopku naročanja izbere naslednje načine plačila:
- Z gotovino ob prevzemu blaga (po povzetju) - naročeno blago se plača dostavljalcu blaga ob prevzemu.
- Z nakazilom na račun (ponudnika) po izdanem predračunu - po potrditvi naročila kupec prejme predračun, po elektronski pošti ali faksu, blago pa se kupcu odpremi po prejemu potrdila o plačilu ali dospetju sredstev na račun prodajalca.
- Z gotovinskim plačilom v naši poslovalnici v Ljubljani ali v Kopru.

Zagotavljamo vam takojšnjo dobavo (v dveh delovnih dneh) vsega naročenega blaga direktno iz naše zaloge po potrditvi naročila. Za naročila iz zaloge naših dobaviteljev v državi in v tujini pa se rok dobave ustrezno poveča in je odvisen od hitrosti dobave dobavitelja v naše skladišče. O roku dobave bo uporabnik obveščen po elektronski pošti ali po telefonu in ima v tem primeru pravico takoj odstopiti od naročila, če se ne strinja z rokom dobave. V primerih več hkratnih naročil zadnjih kosov ima prednost prvo oddano naročilo.

Dostavo
naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner. Vsa naročila bodo odpremljena še isti ali naslednji delovni dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpiše pod "opombe" na dnu naročila. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi, brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.

Dostava je za vsa naročila nad 70 € je brezplačna, stroški dostave pri naročilih manjših od 70 € pa znašajo 4 EUR in so enotni za celo Slovenijo. Za pošiljke izven območja Republike Slovenije ponudnik pripravi ponudbo, ki vsebuje rok dobave in strošek dostave do želene destinacije in velja le proti doplačilu poštnine za tuj naslov in avansnim plačilom.

VRAČILO BLAGA
Kupec lahko naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v 30 dneh od prejema
. Prav tako zadošča, da nam kupec v 15 dneh pisno sporoči, po pošti ali na e-naslov, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V naslednjih 30 dneh pa mora v tem primeru nerabljeno in nepoškodovano blago vrniti v originalni embalaži in priložiti kopijo računa s svojo številko transakcijskega računa. Kupnino za vrnjeno blago bomo kupcu vrnili na transakcijski račun najkasneje v 15 dneh. Morebitne stroške vračila krije kupec, razen, če je vnaprej pismeno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

REKLAMACIJA

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem lahko kupec blago reklamira. Po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem je možno blago vrniti tudi po pošti sicer pa ga osebno prinesete v trgovino.

GARANCIJA

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca in je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev v garancijskem listu.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.
V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.

Pridružujemo si pravico do spremembe cen zaradi spremenjenih cen dobavitelja, valutnih tečajev in tržnih razmer.
Pridružujemo si pravico do napak pri objavi cen in opisov artiklov.

VAROVANJE PODATKOV IN ZASEBNOSTI

Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletno trgovino www.funsports.si je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev spletne trgovine. Obvezujemo se, da uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Uporabnikom je na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih preko njihovega uporabniškega računa.
Pri procesu naročanja so vsi podatki med prenosom zaščiteni proti nepooblaščenim vpogledom s spletnim zaščitnim protokolom SSL (http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Sockets_Layer), saj strežnik uporablja certifikat Thawte.
S klikom na ikono lahko preverite veljavnost SSL certifikata za strežnik.

Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?

Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

Piškotki niso zlonamerna koda in ne zbirajo nikakršnih informacij z vašega računalnika!

Spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah, ki je začel veljati v začetku leta 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
Posameznik ima ustavno in zakonsko pravico do varstva svojih podatkov - pravico do samo-odločanja o svoji informacijski zasebnosti in v tem smislu piškotki pomenijo poseg v njegovo zasebnost. Prav zato nova zakonodaja uporabo piškotkov omejuje.
Nova zakonodaja uporabe piškotkov ne prepoveduje, pač pa zaostruje pravila - pod kakšnimi pogoji in kako je piškotke in podobne tehnologije dovoljeno uporabljati. Ključno je, da morajo biti uporabniki spletnih strani s piškotki seznanjeni in da jim mora biti ponujena izbira, ali želijo, da spletna stran na tak način spremlja njihove aktivnosti na spletu.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati, o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh vse spore rešiti sporazumno.

KUPLJENI IZDELKI V AKCIJI
Izdelki, ki so označeni s popusti se lahko menjajo z računom, vračilo denarja ni možno. Vsi izdelki ki so v kategoriji super akcije in so tudi označeni z logotipom trgovine Funsports, za njih pa velja, da ni možne menjave za drug izdelek ali vračilo denarja.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

IZDELKI KI NISO NA VOLJO ZA NAKUP PREKO SPLETNE TRGOVINE

Kolesa niso predmet prodaje preko spletne trgovine, zaloga ter cene so zgolj informativne zato vas naprošamo, da se obrnete na prodajalce v naših poslovalnicah (Ljubljana-Koper).